RSS
Write some words about you and your blog here

!!!!!!! انا


دورت فى كل مكان عن حاجه ضايعه منى لكن المشكله مش فى المكان اللى بدور فيه المشكله انا بدور على ايه انا مش عارفه ايه اللى ضايع منى لكن انا حاسه ان فى حاجه ضايعه منى دورت فى كل مكان عشان اشوف الحاجه اللى انا حاسه انها ضايعه منى بس ملقتهاش مش فاضل غير جوايا ادور عن الحاجه اللى ضاعت منى بس النهايه واحدة مش لقيه اللى ضايع منى لانى مش عارفه انا ضايع منى ايه محتارة ليه جوايا الاحساس الفظيع ده ان فى حاجه ضايعه وليه لدلوقتى مش عارفه ايه اللى ضايع وليه الاحساس القوى ان فى حاجه انا مش لقياها فضلت افكر وافكر فى الاخر معرفتش اعمل حاجه غير انى اعيط مش عارفه اعمل ايه ايه اللى ضايع اللى خلانى وصلت للاحساس ده ياترى ايه جوايا ؟ لو مفيش حاجه ضايعه منى ياترى ايه اللى وجعنى ايه اللى مجروح جوايا ياترى انا فيا ايه؟ من كتر التعب والتفكير نمت ونمت كتير صحيح محلمتش بحاجه بس حاسه انى لما صحيت بقيت احسن ومرتاحه اكتر وقتها عرفت اللى ضايع منى
( انا )

0 comments: